Kalendář

14.5.2018 - 22.6.2018 - Zkouškové období

1.7.2018 - 31.8.2018 - Hlavní prázdniny

17.9.2018 - 14.12.2018 - Výuka v zimním semestru 2018/2019

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Náplň činnosti

Projektová kancelář vznikla v rámci projektu Rozvoj vzdělávací a dalších činností a podpora kvality na VŠE v Praze financovaného z OP VVV. Byla založena s cílem nastavit a implementovat systém projektového řízení se zaměřením na příležitosti mimo vědecko-výzkumnou činnost tak, aby byly vytvořeny podmínky pro efektivní přípravu a realizaci projektů, které podpoří další rozvoj VŠE. Zavedení komplexního projektového řízení umožní VŠE smysluplně a efektivně čerpat prostředky dotačních titulů aktuálního programového období, kdy je cílem získat podporu pro přínosné projekty a tyto projekty realizovat prostřednictvím jasně definovaného fungujícího systému.

 

Projektová kancelář vznikla za podpory projektu Rozvoj VŠE ESF. Některé činnosti útvaru jsou financovány z dalších zdrojů mimo tento projekt.

 

Mezi hlavní činnosti projektové kanceláře patří:

  • Podporování strategických směrů rozvoje a priorit;
  • Nastavení pracovních procesů v podobě postupů, pravidel a odpovědností při přípravě a realizaci projektů;
  • Centrální koordinace a evidence;
  • Zprostředkování informací o projektech napříč fakultami a pracovišti, podávání zpětné vazby k realizovaným projektům;
  • Metodická podpora projektových týmů;
  • Aktivní podpora ve fázi vzniku a přípravy projektů (Project development).

Project development

  • Monitoring projektových příležitostí a distribuce informací 
    • Pravidelný monitoring dotačních titulů 
    • Na základě vyjádření zájmu o konkrétní oblasti mohou být zájemci pravidelně informováni o novinkách v oblasti jejich zájmu 
  • Konzultace projektových záměrů  
    • Řešitelům nabízíme možnost konzultace jejich projektových záměrů formou osobních, telefonických či písemných konzultací, např. – harmonizace projektů s podmínkami poskytovatele dotace, parametry rozpočtu, formální podoba žádosti atd. 
  • Zpracování projektových záměrů do formy žádosti/přihlášky 
    • Vyplnění žádosti/přihlášky projektu v příslušných formulářích či elektronických aplikacích
    • Kontrola formální a věcné správnosti před podáním žádosti poskytovateli dotace 
    • Komunikace s poskytovatelem dotace 
  • Kompletace příloh žádosti 
    • Pomoc při zajištění formálních příloh 
    • Kontrola doložení všech relevantních příloh 
  • Zajištění podpisu žádosti 
  • Pomoc při uzavírání partnerských/dotačních smluv 
  • Administrativní podpora při monitoringu projektu/ závěrečném vyhodnocení projektu 
    • Průběžné konzultace k řízení projektu 

Projektová kancelář se zabývá podáváním žádostí do následujících programů podpory:

  • Operační programy 2014 – 2020 (Národní operační programy, Programy přeshraniční spolupráce , Programy nadnárodní a meziregionální spolupráce)
  • Rozvojové projekty (Rozvojové a dotační programy MŠMT)
  • Další dotační programy (Erasmus+, Norské fondy a fondy EHP, Mezinárodní visegrádský fond, COST, EUREKA)

Bližší informace zde.