Vytváření mezinárodního prostředí na VŠE a propagace školy v zahraničí
Cíl 4.A.1 (PP) | Využívání synergických efektů v oblasti mezinárodního marketingu |
Opatření k dosažení cíle |
Posílení spolupráce fakult s Admission and Marketing Office a oddělením PR. Poskytování komplexních informačních služeb pro uchazeče o studium v cizojazyčných studijních programech. Koordinace marketingových aktivit při propagaci cizojazyčných programů včetně účasti na veletrzích, webinářích, využití sociálních sítí apod. Pro správné zacílení marketingových aktivit a využití funkčních propagačních nástrojů využít sběr a analýzu dostupných dat, včetně anket a zpětných vazeb od studentů a absolventů cizojazyčných programů. |
Indikátor | Počet studentů cizojazyčných studijních programů. |
Cíl 4.A.2 (PP) | Využití spolupráce v rámci vybudované platformy Study in Prague |
Opatření k dosažení cíle |
Intenzivně využívat spolupráce v rámci vybudované platformy Study in Prague včetně společného webu a dalších návazných aktivit. Sdílení know-how v jednotlivých oblastech internacionalizace. |
Indikátor | Synergický efekt společných aktivit v rámci konsorcia Study in Prague pro rozvoj internacionalizace. |
Cíl 4.A.3 (PP) | Aktivní zapojení do aktivit Study in the Czech Republic |
Opatření k dosažení cíle |
Plné využití nabídky jednotné prezentace v zahraničí v rámci iniciativy Study in the Czech Republic, včetně prezentace a pravidelné aktualizace nabízených studijních programů v portálu Study in the Czech Republic, účasti na zahraničních veletrzích a nabízených online propagačních aktivitách (virtuální veletrhy, webináře, kampaně na sociálních médiích), aktivní účasti v kontaktní síti a zprostředkování studentských ambasadorů. |
Indikátor | Synergický efekt společných aktivit v rámci Study in the Czech Republic pro rozvoj internacionalizace. |
Cíl 4.A.4 (PP) | Vytvoření fakultních stipendijních programů pro studenty cizojazyčných programů |
Opatření k dosažení cíle |
Vytvoření stipendijních programů pro vybrané studenty cizojazyčných programů jako významného marketingového nástroje pro potenciální uchazeče. Stanovení pravidel a mechanismu přidělování stipendií ve spolupráci s fakultami. Nastavení administrativního procesu zpracování stipendií. |
Indikátor | Plně funkční stipendijní program pro studenty cizojazyčných programů. |
Cíl 4.B.1 (PP) | Rozvoj služeb nabízených zahraničním studentům a akademickým pracovníkům |
Opatření k dosažení cíle |
Posílení kvality služeb Admission and Marketing Office jako centrálního pracoviště propojujícího napříč fakultami aktivity zacílené na zahraniční uchazeče a studenty. Poskytování informačních a poradenských služeb zahraničním studentům a akademickým pracovníkům. Vytvoření katalogu centrálně realizovaných služeb pro zahraniční studenty a zahraniční akademické pracovníky. Realizace integrační aktivit pro zahraniční studenty, včetně využití sociálních sítí. Posílení spolupráce se studentskou organizací ESN VŠE Prague. |
Indikátor | Efektivní služby pro zahraniční studenty a akademické pracovníky. |
Cíl 4.C.1 (PP) | Rozvoj programu VŠE Ambassador |
Opatření k dosažení cíle |
Koordinace programu VŠE Ambassador v gesci Admission and Marketing Office ve spolupráci s fakultami za účelem propagace cizojazyčných programů a získávání uchazečů ze zahraničí. Aktivní zapojení studentů/ambasadorů do propagačních a integračních aktivit pro zahraniční studenty (sociální sítě, webináře, blogy, organizace akcí atd.) včetně účasti na oficiálních akcích školy (Dny otevřených dveří, veletrhy apod.). Efektivní řízení týmu ambasadorů s důrazem na udržitelnost a rozvoj toho programu. |
Indikátor | Rozsah působení ambasadorů z řad zahraničních studentů. |
Cíl 4.C.2 (PP) | Systematické získávání zpětné vazby od studentů a absolventů cizojazyčných programů |
Opatření k dosažení cíle |
Realizace pravidelných anket mezi studenty a absolventy cizojazyčných programů a jejich vyhodnocení. Využití výstupů pro správné zacílení marketingových aktivit a volbu funkčních propagačních nástrojů, i pro sledování kvality jednotlivých programů a přijetí návazných opatření pro zlepšování kvalitativní úrovně. |
Indikátor | Funkční systém získání a využití zpětné vazby od studentů a absolventů cizojazyčných programů. |
Cíl 4.C.3 (PP) | Rozvoj absolventského programu pro zahraniční studenty |
Opatření k dosažení cíle |
Vybudování Absolventského portálu pro absolventy cizojazyčných programů v úzké spolupráci s Rozvojovým a poradenským centrem. Posílení spolupráce s Rozvojovým a poradenským centrem a jednotlivými fakultami na rozvoji absolventského programu pro zahraniční studenty včetně návazných aktivit a akcí s využitím potenciálu i geografické diverzity těchto absolventů pro propagaci školy i jednotlivých studijních programů. |
Indikátor | Funkční absolventský portál pro zahraniční studenty včetně návazných aktivit. |