Vytváření mezinárodního prostředí na VŠE a propagace školy v zahraničí

Cíl 4.A.1 (PP) Využívání synergických efektů v oblasti mezinárodního marketingu
Opatření
k dosažení cíle
Posílení spolupráce fakult s Admission and Marketing Office a oddělením PR. Poskytování komplexních informačních služeb pro uchazeče o studium v cizojazyčných studijních programech.
Koordinace marketingových aktivit při propagaci cizojazyčných programů včetně účasti na veletrzích, webinářích, využití sociálních sítí apod.
Pro správné zacílení marketingových aktivit a využití funkčních propagačních nástrojů využít sběr a analýzu dostupných dat, včetně anket a zpětných vazeb od studentů a absolventů cizojazyčných programů.
Indikátor Počet studentů cizojazyčných studijních programů.
Cíl 4.A.2 (PP) Využití spolupráce v rámci vybudované platformy Study in Prague
Opatření
k dosažení cíle
Intenzivně využívat spolupráce v rámci vybudované platformy Study in Prague včetně společného webu a dalších návazných aktivit.
Sdílení know-how v jednotlivých oblastech internacionalizace.
Indikátor Synergický efekt společných aktivit v rámci konsorcia Study in Prague pro rozvoj internacionalizace.
Cíl 4.A.3 (PP) Aktivní zapojení do aktivit Study in the Czech Republic
Opatření
k dosažení cíle
Plné využití nabídky jednotné prezentace v zahraničí v rámci iniciativy Study in the Czech Republic, včetně prezentace a pravidelné aktualizace nabízených studijních programů v portálu Study in the Czech Republic, účasti na zahraničních veletrzích a nabízených online propagačních aktivitách (virtuální veletrhy, webináře, kampaně na sociálních médiích), aktivní účasti v kontaktní síti a zprostředkování studentských ambasadorů.
Indikátor Synergický efekt společných aktivit v rámci Study in the Czech Republic pro rozvoj internacionalizace.
Cíl 4.A.4 (PP) Vytvoření fakultních stipendijních programů pro studenty cizojazyčných programů
Opatření
k dosažení cíle
Vytvoření stipendijních programů pro vybrané studenty cizojazyčných programů jako významného marketingového nástroje pro potenciální uchazeče.
Stanovení pravidel a mechanismu přidělování stipendií ve spolupráci s fakultami.
Nastavení administrativního procesu zpracování stipendií.
Indikátor Plně funkční stipendijní program pro studenty cizojazyčných programů.
Cíl 4.B.1 (PP) Rozvoj služeb nabízených zahraničním studentům a akademickým pracovníkům
Opatření
k dosažení cíle
Posílení kvality služeb Admission and Marketing Office jako centrálního pracoviště propojujícího napříč fakultami aktivity zacílené na zahraniční uchazeče a studenty.
Poskytování informačních a poradenských služeb zahraničním studentům a akademickým pracovníkům.
Vytvoření katalogu centrálně realizovaných služeb pro zahraniční studenty a zahraniční akademické pracovníky.
Realizace integrační aktivit pro zahraniční studenty, včetně využití sociálních sítí.
Posílení spolupráce se studentskou organizací ESN VŠE Prague.
Indikátor Efektivní služby pro zahraniční studenty a akademické pracovníky.
Cíl 4.C.1 (PP) Rozvoj programu VŠE Ambassador
Opatření
k dosažení cíle
Koordinace programu VŠE Ambassador v gesci Admission and Marketing Office ve spolupráci s fakultami za účelem propagace cizojazyčných programů a získávání uchazečů ze zahraničí.
Aktivní zapojení studentů/ambasadorů do propagačních a integračních aktivit pro zahraniční studenty (sociální sítě, webináře, blogy, organizace akcí atd.) včetně účasti na oficiálních akcích školy (Dny otevřených dveří, veletrhy apod.).
Efektivní řízení týmu ambasadorů s důrazem na udržitelnost a rozvoj toho programu.
Indikátor Rozsah působení ambasadorů z řad zahraničních studentů.
Cíl 4.C.2 (PP) Systematické získávání zpětné vazby od studentů a absolventů cizojazyčných programů
Opatření
k dosažení cíle
Realizace pravidelných anket mezi studenty a absolventy cizojazyčných programů a jejich vyhodnocení.
Využití výstupů pro správné zacílení marketingových aktivit a volbu funkčních propagačních nástrojů, i pro sledování kvality jednotlivých programů a přijetí návazných opatření pro zlepšování kvalitativní úrovně.
Indikátor Funkční systém získání a využití zpětné vazby od studentů a absolventů cizojazyčných programů.
Cíl 4.C.3 (PP) Rozvoj absolventského programu pro zahraniční studenty
Opatření
k dosažení cíle
Vybudování Absolventského portálu pro absolventy cizojazyčných programů v úzké spolupráci s Rozvojovým a poradenským centrem.
Posílení spolupráce s Rozvojovým a poradenským centrem a jednotlivými fakultami na rozvoji absolventského programu pro zahraniční studenty včetně návazných aktivit a akcí s využitím potenciálu i geografické diverzity těchto absolventů pro propagaci školy i jednotlivých studijních programů.
Indikátor Funkční absolventský portál pro zahraniční studenty včetně návazných aktivit.